Frissítés nem sikerül – Internet Update logok összegyűjtése

Ha valamiért a G DATA nem tudja letölteni a frissítéseket, és az előzetes hibaelhárítás nem vezetett eredményre, úgy szükség lehet a frissítési naplófájlok összegyűjtésére.

Az előzetes hibaelhárítás lépései: DNS feloldás ellenőrzése (1), tanúsítványok hozzáadása (2).

A frissítési naplófájlok összegyűjtéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

– Töltse le a Microsoft oldaláról a DebugView alkalmazást: https://download.sysinternals.com/files/DebugView.zip

– A vizsgált gépen (kliens vagy szerver) nyissa meg a regisztrációs adatbázis szerkesztőjét (regedit), és adja hozzá az alábbi kulcsokat:
– Windows x86 esetében: HKLM\Software\G DATA\INetUpdate
– Windows x64: HKLM\Software\Wow6432Node\G DATA\INetUpdate

Ha a kulcs nem létezik, hozzá kell adnia. Ehhez hozzon létre egy új DWORD értéket, és ezt nevezze el “DebugLevel”-nek, és adjon neki “7”-es értéket.

– Indítsa el a DebugView alkalmazást rendszergazdaként(!), és engedélyezze a “Capture Global Win32” lehetőséeg a “Capture” menüben.

– Kattintson az óra ikonra a menü-n, hogy a pillanatnyi idő megjelenjen a naplófájlokban.

– Futassa a DebugView alkalmazást a probléma reprodukálásig. (Hibás frissítés esetén indítson el legalább egy frissítést, azaz idézze elő a hibát.)

– Mentse el a naplófájlokat a DebugView segítségével, és küldje el nekünk.

– A regisztrációs adatbázisból törölje a DebugLevel értéket.

Hozzászól a témához?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..