G DATA vírusvédelem / víruspajzs nem működik vagy nem kapcsolható be

A G DATA vírusvédelem megfelelő működéséhez szükséges, hogy a vírusirtó helyesen legyen a számítógépére telepítve, és működését ne akadályozza semmilyen más védelmi program.

FONTOS tudnia, hogy két vírusvédelmi programot nem lehet egyszerre futtatni a számítógépen. Ha ezt megpróbálja, megtörténhet, hogy a számítógépbe sem fog tudni visszajelentkezni egy újraindítás után! (Ebben az esetben a csökkentett módban történő indítás, majd a nem kívánt védelmi program eltávolítása jelenti a megoldást.)

A G DATA használata mellett teljesen szükségtelen más védelmi program (antivírus, kémprogram-kereső vagy egyéb szoftver) használata! A G DATA a lehető legjobb teljes körű védelmet biztosítja minden fenyegetés ellen, beleértve a zsarolóvírusokat és a kémprogramokat is!

Amennyiben a  G DATA Antivirus, G DATA Internet Security vagy G DATA Total Security programokat úgy telepítette a gépre, hogy azelőtt nem távolított el minden más védelmi programot, majd a gépet nem indította újra a G DATA telepítése előtt, úgy elképzelhető, hogy a G DATA védelme hibásan lett telepítve a gépre. Ebben az esetben a Víruspajzs működését a másik szoftver akadályozza, és a Víruspajzs nem kapcsolható be.

A hiba elhárításához kérjük, hogy kövesse az alábbi lépéseket:

1. Távolítsa el a G DATA működését akadályozó programot.

2. Ha még telepítve van, akkor távolítsa el a G DATA alkalmazást is, majd indítsa újra a gépet.

3. Töltse le a G DATA AV-Cleaner alkalmazást innen: https://secure.gd/dl-avcleaner. Ez egy ingyenes segédprogram, amely segít a G DATA szoftverek teljes újratelepítésében.

4. Futtassa le a G DATA AV-Cleaner alkalmazást Rendszergazdaként. Ehhez kattintson a fájlra jobb egérgombbal, majd válassza a Futtatás Rendszergazdaként lehetőséget.

5. A Select All (Mind kiválasztása) gombbal válassza ki az összes megtalált fájlt, majd törölje őket a Delete (Törlés) gomb használatával. Amennyiben a szoftver nem tud egy körben minden fájlt eltávolítani, ezt a lépést meg kell majd ismételni a gép újraindítása után.

6. Indítsa újra a gépet. Ha szükséges, futtassa ismét az AV-Cleaner alkalmazást. (Ha volt olyan fájl, amit nem tudott eltávolítani. Ha ez így van, ismét indítsa újra a gépet!)

7. Telepítse újra a G DATA védelmi szoftverét, majd aktiválja a vírusvédelmet.

A fenti lépések betartása elhárítja a G DATA szoftverek működését akadályozó problémákat. Ha továbbra is hibát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a G DATA Terméktámogatásával.

Címkézve:

Hozzászól a témához?